Шановні мешканці,

вітаємо в Orange-родині!


На цій сторінці ви знайдете усю необхідну інформацію, що допоможе вам зорієнтуватися в правилах проведення ремонтних робіт та проживання в житловому комплексі, а також контакти Обслуговуючої Компанії (ОК) та Клієнт-сервісу.

Правила проживання та перебування на території житлового комплексу

Для більш комфортного проживання в ЖК просимо вас ознайомитися з публічним договором: www.orange-p.com.ua, який діє на території комплексу. Щоб бути в курсі подій ЖК переходьте в наш телеграм - канал за посиланням: https://t.me/+Tn8Sn-shEFoApWvd
Для більш комфортного проживання в ЖК просимо вас ознайомитися з публічним договором: www.orange-p.com.ua, який діє на території комплексу. Щоб бути в курсі подій ЖК переходьте в наш телеграм - канал за посиланням: https://t.me/+Tn8Sn-shEFoApWvd
Перед початком ремонтних робіт необхідно подати заяву до Клієнт-Сервісу із зазначенням відповідальних осіб для оформлення перепусток. Всі робітники повинні мати при собі документ, що засвідчує особу. Робітники без перепусток на територію ЖК не допускаються
Обов’язково необхідно ознайомити ваші ремонтні бригади із правилами перебування на території ЖК.
Всю відповідальність за перебування та поводження ремонтних бригад на території ЖК несе власник квартири.

Гучні роботи дозволено:

ПН-ПТ з 9:00 до 13:00, з 14:00 до 18:00

Вихідні та святкові дні – заборонено!

Безшумні роботи - щоденно з 9:00 до 18:00

ПІДКЛЮЧЕННЯ КОМУНІКАЦІЙ

Щоб увімкнути електроенергію та холодне водопостачання необхідно подати заяву до Клієнт-сервісу.
На момент увімкнення води в квартирі має бути встановлено тимчасовий унітаз та кран холодної води.
Наполягаємо на встановленні на вхідному трубопроводі холодного водопостачання в квартирі запірної арматури (кран кульовий, в народі - «майстер-кран»), та на встановленні спеціальної системи очистки води у вашій квартирі на самому початку ремонтних робіт.

Для підключення електропостачання потрібно встановити автоматичний вимикач та розетку. Просимо залишати вільний доступ до поверхових комірок лічильників води та електрики.

Щоб підключити газ до квартири потрібно звернутися до Київської філії «Газмережі» за адресою: м. Боярка, вул. Білогородська 17. Вхід зі сторони фасаду. З собою мати технічний паспорт на квартиру, витяг про право власності та фото вашого лічильника.

Інтернет. На території комплексу надають послуги два інтернет провайдера, яких ви можете підключити за власним бажанням

Максимум-Нет +38 099 000 08 69

UNTC (Українські новітні телекомунікації) + 38 044 374 00 00


ВЛАСНА ТА ЗАГАЛЬНА БЕЗПЕКА

Просимо дотримуватись наступних Правил:
-Пожежної безпеки;
-Охорони праці;
-Техніки безпеки;
-Санітарно-епідеміологічних норм згідно Законодавства України.


У разі пошкодження елементів конструкцій будівлі в місцях загального користування МЗК, ліфтів та їхніх систем – кошти на ремонт будуть додатково стягнуті з усіх мешканців секції чи будинку.


СУВОРО ЗАБОРОНЕНО

1. Повне та часткове демонтування несучих конструкцій, демонтування перегородок відбійними молотками та кувалдами. Порушення цих вимог несе загрозу цілісності будівель. За це передбачані адміністративна та кримінальна відповідальність згідно чинного законодавства. А також додаткові витрати на спеціальну інспекцію, розробку проекту та подальше усунення наслідків таких дій.
2. Палити в МЗК (коридори, сходові клітини та ін.); викидати недопалки та інше сміття з вікна.
3. Залишати відкритими двері під'їздів або підпирати їх сторонніми предметами, блокувати та розбирати «дотягувачі» дверей.
4. Захаращувати особистими речами МЗК; встановлювати тамбурні двері на поверхах та блокувати шляхи евакуації; складати будівельне сміття в холах та на сходах.
5. Викидати будівельне сміття до побутових контейнерів. Спеціальні контейнери для будівельного сміття знаходяться на території ЖК. Пакувальну тару (картон та ін.) утилізувати в компактному, порізаному та спакованому вигляді.
6. Змінювати будь-яким чином зовнішній вигляд фасаду. Встановлювати супутникові антени на фасад. Виконувати скління терас на 1 поверсі та будувати будь-які конструкції без попереднього узгодження з адміністрацією через Клієнт-Сервіс.
7. Перенавантажувати ліфт.
8. Зливати до каналізації агресивні рідини, будівельні суміші, наповнювачі для туалетів тварин. Викидати будівельне сміття та будь-які речі, крім туалетного паперу (гігієнічні засоби, пелюшки, ганчір’я тощо). Вартість аварійних робіт по прочищенню забитої каналізації не входить в тариф по утриманню прибудинкової території та буде стягнута додатково з усіх мешканців секції або будинку, де трапиться аварія з провини недбалого ставлення мешканців.


КОМФОРТ ВАШИХ УЛЮБЛЕНЦІВ

Просимо вас вигулювати домашніх улюбленців у спеціально відведених місцях та прибирати за ними.


ЧИСТОТА НАВКОЛО ТЕБЕ

Просимо підтримувати чистоту в МЗК, а саме:
-зберігати та транспортувати будівельне сміття виключно у мішках;
-вистилати підлогу ліфту п/е плівкою при переміщенні мішків зі сміттям;
-залишати вологу ганчірку біля вхідних дверей під час ремонтних робіт;
-попереджати потрапляння пилу з помешкання у МЗК під час проведення будівельних робіт
-

ДОБРОСУСІДСТВО ТА ВЗАЄМОПОВАГА
У спільноті Orange Park основою є принципи добросусідства та взаємоповаги. Ми прагнемо створити атмосферу, де кожен мешканець відчуває себе комфортно та безпечно. Підтримка, взаємодопомога та толерантність між сусідами сприяють гармонійному співіснуванню.

Важливим елементом є пильний нагляд від самих мешканців: кожен відповідає не лише за себе, а й допомагає підтримувати порядок у всьому комплексі. Неприпустима поведінка, така як гучні заходи або порушення громадського порядку, швидко фіксується і привертає увагу інших мешканців. У такій атмосфері будь-які прояви неповаги стають небажаними, оскільки кожен розуміє важливість дотримання спільних правил для загального комфорту.

КЛІЄНТ-СЕРВІС

zkh@orangepark.ua

+ 38 063 232 88 31

Аварійна ліфтова служба

0 800 306 626

Публічний договір Обслуговування ЖК Orange PARK

Для завантаження договору - натисніть на кнопку "Завантажити"